luni, 18 iulie 2011

Relax & Tone - Noua achizitie

Astazi la cererea mamei mele am cumparat un aparat "Relax & Tone". Eu sunt de parere ca sunt bani aruncati in van, dar sa vedem. La prima incercare imi place. Chiar este relaxant, pe mine ma intereseaza mai mult ideea ca ajuta la arderea grasimilor.



Ce spun ei?

Cu Relax & Tone in sfarsit veti putea sa:

  • Pierdeti din greutate fara antrenamente epuizante,
  • Tonifiati muschii slabiti,
  • Relaxati gatul si spatele dupa o zi de munca epuizanta,
  • Conturati in mod atragator zonele cu probleme ale corpului,
  • Calmati muschii rigizi,
  • Tonifiati si conferiti fermitate pielii lasate,
  • Uitati de colaceii de grasime nedoriti.
Doar 10 minute pe zi pentru a obtine silueta atragatoare si pentru a va simti grozav.
Luati-va la revedere de la colaceii de grasime
Fara exercitii fizice epuizante si in mediul confortabil de acasa, puteti conferi fermitate si va puteti contura:
  • coapsele,
  • fesele,
  • bratele si
  • abdomenul.
Folositi creme anticelulita pentru rezultate maxime si masati cu aparatul Relax & Tone.
Cum functioneaza
Secretul consta in miscarea revolutionara oscilatorie a unui accesoriu pentru masaj care ofera peste 2.500 de rotatii pe minut. Acesta permite masajului sa patrunda adanc in piele si sa distruga mai intens celulele adipoase persistente.
Bucurati-va de un masaj relaxant
Cu ajutorul aparatului pentru masaj Relax & Tone va puteti ingriji si de silueta dumneavoastra, si de starea generala de bine.
Imbunatatiti circulatia sanguina printr-un simplu masaj. Aparatul Relax & Tone la fel ca si un antrenor personal , se va ocupa de tot corpul:
  • spune-ti adio spatelui teapan; va fi relaxat,
  • umerii si gatul vor fi mereu relaxati,
  • muschii se vor regenera considerabil mai rapid,
  • pielea dumneavoastra va fi proaspata si fina din nou,
  • datorita accesoriului cu micropila electrica veti scapa de pielea dura si uscata de pe talpi.
Stimulati circulatia sanguina si reconfortati muschii obositi, picioarele umflate si varicele vor fi de domeniul trecutului.
Relax & Tone – aliatul dumneavoastra credincios in lupta contra muschilor slabiti si aspectului neplacut de coaja de portocala al pielii!
O sa revin peste cateva zile cu o noua impresie. Va multumesc!

7 comentarii:

Unknown spunea...

eu am fost la vacuum combinat cu masaj anticelulitic si electrostimulare si nu au au avut nici un rezultat...nu cred ca mititelul asta o sa ajute cu ceva.

Iioana spunea...

Il am si eu, sunt tare curioasa sa vad parerea ta! Eu din pacate nu am avut timp de el, dar o sa il scot zilele astea de la naftalina ( doar sa termin odata cu facultatea)

unika spunea...

si eu sunt foarte curioasa de efectele lui...asa ca astept si eu un rewiew ;)

www.suntunika.blogspot.com

Alina C. spunea...

Alexandra si eu am fost la electrostimulare, defapt o sa ma mai duc ca mai am sedinte din abonament si multi au fost rezervati, dar mie mi-a placut. Au fost si persoane care nu au avut parte de rezultate, dar eu le-am simtit pe pielea mea. Acum depinde mult si de persoana!

Alina C. spunea...

Ioana nu inteleg ce cauta acolo plin de praf!! Treci la treaba!! :))

Trabook spunea...

Eu imi fac singura masaj anticelulitic acasa (numai asa nu il pot numi, dar fie..) si combinat cu creme anticelu` si sport, chiar a dat roade. Diferenta e vizibila si cred ca un aparat de genul, chiar ar avea rezultate. Asta bineinteles, daca te tii de el. Dar cum mie mi-a intrat in reflex si ma masez de fiecare data cand stau in pat, asa te poti obisnui si cu nenea Relax and Tone..
Bafta la relaxat si tonifiat.

Alina spunea...

si-a luat si cumnata mea aparatul acum cateva zile si l-am incercat si eu un pic dar sincer mi se pare ca e un pic cam greu,nush daca rezist sa stau sa masez acolo 10 min:))

Trimiteți un comentariu