marți, 19 iulie 2011

Produse noi de la dm

Din fericire am aterizat iar in dm... Asa ca mi-am cumparat urmatoarele:
  • Dizolvant intaritor pentru unghii de la Farmec
  • Peeling gel de la Balea
  • Balsam de par de la Kallos
  • Masca de fata cu lapte si miere Balea
  • Intaritor de unghii de la Farmec.


Cu siguranta ca am si incercat produsele, de aceea m-am gandit sa va povestesc experienta mea cu masca de fata cu lapte si miere de la Balea. Din pacate nu am mai folosit de mult o masca de fata, dar niciodata nu este prea tarziu.

Ce spui ei despre produs?
Ca este pentru un ten sensibil si solicitat  si ofera ingrijire intensiva. Dupa utilizare pielea devine mai catifelata si moale.
Ce parere am eu?
In primul rand nu ma asteptam sa intre in piele. Mi-am simtit tenul hidratat si moale, dar si putin prea imbibat de crema... A doua zi dupa folosire a fost mai bine, deoarece crema a intrat in piele.

Nu mai folosisem nici macar un gel de peeling, dar l-am considerat vital pentru folosirea mastii. Probabil de aceea masca a fost asa de repede absorbita de piele.

Acestea au fost detaliile unei singuri folosiri, o sa incerc sa revin cu detalii dupa mai multe folosiri.
Stau si ma gandesc ca imi mai trebuiesc multe produse, dar bugetul meu este limitat sau mai bine zis gol, dar usor, usor, o sa reusesc sa imi achizitionez toate produsele de care am nevoie!

  Va multumesc,
                          Alina C.

4 comentarii:

Unknown spunea...

mie nu prea imi place balsamul de la kallos :(
in schimb masca de par de la ei mi se pare cea mai tare :D

Alina C. spunea...

Eu nu l-am folosit niciodata, doar am auzit ca au produse bune. Chiar vrut sa iau si masca, dar nu am mai avut bani, revin eu dupa ea! :P

dalyda spunea...

am folosit si eu balsamul de la kallos,nu e foarte stralucitor,insa masca de par e foarte buna,cum a sp si Iulia;) sa le folosesti cu placere:D

Iosif Maria spunea...

mie imi place f mult masca de fata cu lapte si miere de la balea

Trimiteți un comentariu