sâmbătă, 30 iulie 2011

Balsam pentru par Kallos

                         Am fost dezamagita. Nu stiu de ce aveam asteptari atat de mari de la acest produs. A fost greseala mea deoarece nu m-am interesat si sper sa nu mai repet greseala pe viitor. Urmatorul produs pe care doresc sa il folosesc de la Kallos v-a fi masca de par, cu siguranta vreau sa o incerc, caci de data asta am auzit numai de bine.
                        Din fericire am gasit si un element pe care il ador la acest balsam. Imi place cum miroase... cred ca acum il mai folosesc datorita mirosului si faptului ca imi pare rau de bani, pentru ca stau extrem de prost la acest capitol... Oricum abia astept sa imi iau masca. Am folosit balsame de par de la care nu aveam asteptari mari si sincer m-au multumit mai mult ca acesta.
                        Eu nu m-am vopsit niciodata, iar placa de par o folosesc ocazional, ar trebui sa am par moale, dar mi-l usuca. Din pacate am si probleme cu matreata, singurul sampon care a reusit sa imi calmeze excesul de sebum si sa imi lase scalpul curat a fost Clear si am impresia ca el imi usuca parul, de accea balsamul ar trebui sa il hidrateze, din pacate acesta nu.
                                  
                                                                                                                                 Va multumesc,
                                                                                                                                              Alina C.

5 comentarii:

Little Princess spunea...

Ciudat...eu am parul moale si mi-l facea si mai moale si usor de pieptanat balsamul asta:(

Alina C. spunea...

As vrea sa cred ca sunt singura "nebuna", dar mi-au spus multe fete dupa ce l-am cumparat ca nu este wow... Poate acum depinde si de parul fiecaruia... Acum de ce nu il mai folosesti?

ankamario spunea...

Si eu l-am folosit si mi-a facut parul foarte uscat...am renuntat la el...In schimb ador masca cu placenta de la Kalos. Nu mai folosesc balsamul si folosesc masca saptamanal.Imi face parul Moale si mi s-a regenerat vazand cu ochii...

Unknown spunea...

Alina blogul arata super!

Alina C. spunea...

De acea masca spuneam si eu. :D Abia astept sa o folosesc! :D

Trimiteți un comentariu